Pieken en dalen

31 juli 2016 - Laredo, Spanje

Vandaag weer nieuwe uitdagingen op de weg. We vertrokken om 6.45 in de regen na een goede nacht. Geen snurkers op de kamer! Leuke groep Amerikanen ontmoet. Lekker 'outgoing' en idealisten.
Maar goed dat we vandaag niet voorzagen dat we 5 uur moesten lopen voor onze tortilla & café con lechè grande. Uren lang klimmen en dan weer omlaag. Door het boerenland, langs kleine dorpjes met veel honden die waken, en door een prachtig Eucalyptus bos. Je komt in een soort roes en raakt het gevoel van tijd beetje kwijt. Wat opvalt is dat op gegeven moment je maag begint te rommelen.
Nu liggen we op ons bedje en laten onze benen en voeten rusten. Vannacht slapen we in het St Fransiscus klooster. Super schoon en rustig hier. Heerlijk. En verplicht slapen tot 6.30, daarna is een ontbijt inbegrepen.
Dat wordt nog n uitdaging; ben tot nu toe iedere ochtend rond 4 wakker... Misschien moet ik iets gaan verzinnen tot ik mn bedje uitmag Ps. Moderne nonnen hier gelukkig; we hebben Free Wifi

1. Nellie:
    31 juli 2016
    Als je om 4 uur wakker bent dan zou ik in gedachten de tocht nog een keer maken en dan kun je heerlijk omhoog zweven en zachtjes dalen. Liefs Nellie
  2. Nellie:
    31 juli 2016
    Liebe Thomas, Helga hat mir versucht um die holländische mail um zu setzen in Die deutsche Sprache. Ich denke es ist besser wenn du das machst. Ist doch eine kleine Mühe für dich.
  3. Cathelijne:
    1 augustus 2016
    Wat klinkt het heerlijk, zo eindeloos wandelen en beetje turen in de verte en dan in de avond heerlijk eten met een wijntje. Geniet van de ruimte om jullie heen! Xxx
  4. Vesna:
    2 augustus 2016
    04.00 wakker...tja....je kunt gaan mediteren terwijl de zon opgaat....en een beetje yoga of zoo? Dappere doorzetters zijn jullie.