De eerste 100 km zit er op!

1 augustus 2016 - San Miguel de Meruelo, Spanje

Vanochtend om 6.45 pas wakker, super lange nacht gemaakt. Lagen er al om 8 in, helemaal kapot haha. Bij het avondeten geen wijntje dit keer maar lekker warme thee met suiker. Was koud van de moeheid. In het klooster was het ook koud maar de extra dekens daar waren goed voor de lange nacht.
Na het ontbijt daar onderweg. Na 5 km op de pont naar Santonia. Vandaar een berg over brrr doodeng dalen, was nog glad van de dag ervoor. Angstzweet bovenop warmte zweet. Stinkie stankie onderaan aangekomen. Van wassen was nog niets gekomen dus dat doen we vandaag. Ook iets minder km gemaakt; 24 tot onze albergo in San Miguel de Miruelo. Fijne plek. 18 bedden op onze kamer en alles vol. Was in de machine en avondeten voor 4€. Luxe!! Leuke Franse familie met dochter op reis. Vrouw is gestrand door hevige pijn in haar been. Straks komt de dokter hier. Als pelgrim heb je het echt goed en op de tocht vol eenvoud geniet je volop van de kleine dingen...
Ik heb net de eerste 3 blaren (op mn kleine teentjes) doorgeprikt en ontsmet. Maar zien hoe het morgen gaat.
Heel erg bedankt voor alle reacties van jullie allemaal. Heel fijn om te lezen!

1. Nellie:
    1 augustus 2016
    Ga je geen zorgen maken. Morgen ga ik langs bij de cardioloog en daar krijg je verslag van. Vandaag dus misselijk, ja het kan ook een soort griep zijn. Morgen zien we verder. Al 100 km, geweldig. Gaat Thomas Helga op de hoogte houden? Ze wil het heel graag.
    Sam en Maeve kwamen hier met de kids. Je hoortnog wel over de details.
    Van ons veel liefs Nellie en Arie
  2. Maartje:
    1 augustus 2016
    Toppie zal me geen zorgen maken en wacht op je verslag liefs!
    Ps Thomas heeft gebeld met zn moeder. Ze had n onderzoek vandaag: knobbeltje in schildklier. Volg week uitslag.
  3. Inez:
    1 augustus 2016
    Gefeliciteerd met de eerste 100 km, mijlpaal :-)))
    Zo leuk, zie precies voor me waar jullie zijn! Sterkte met de blaartjes
    XXX