Het sluwe vosje

2 augustus 2016 - Santander, Spanje

Ik lig op mijn bed in Santander in een heel fijn pension 'Isabel' aanbevolen door onze albergo eigenaar van gisteren. We hebben een 2 pers kamer jippie! Wc en doche op de gang maar hé dat zal de pret niet drukken. Rust en privacy is ook voor de verandering wat waard.
Het is wel een overgang van ons rustieke landelijke albergo naar een drukke stad. Daar zaten we gister avond in de tuin en kregen bezoek van een vosje! Het was het wonder van de dag, zoals we bijzondere gebeurtenissen onderweg noemen haha!
Het vosje liep een beetje om ons heen en ging op 5mt van ons in het gras zitten en krabte zich eens lekker in de nek. Ze hoopte natuurlijk op n hapje...

Omdat voor de Franse vrouw een dokter was gekomen ging ik ook voor raad hoe om te gaan met mijn blaren. Nadat die behandeld waren ook nog een massage van de wreef/voorkant scheen en een tape. De dokter had zelfgemaakte crème die goed was voor 'alles' en we kregen n potje. Toen ik het crème miracolo noemde kreeg hij een grote glimlach op zn gezicht... het lijkt vooral bijenwas en olijfolie te bevatten maar ach...het smeert lekker en kan vast geen kwaad.
We hebben beide enorm moeien voeten en benen. Thomas heeft kramp in zn linker kuit en ik in mn rechter voet. Dus gaan we nu behalve arnica de wondercrème smeren. Hopelijk worden we morgen herboren wakker.
Oja vanavond waren we bij de -hier - beroemde chocolatier 'Aliva' en hebben chocolade soep met churros gegeten. We kunnen geen pap meer zeggen haha, dat was ons avondeten dan maar.
Nu is het echt tijd voor de crème miracolo

1. Nellie:
    3 augustus 2016
    Ja ik ken die chocolade'soep' van onze Spaanse reis, ja heel machtig.
    De benen moeten dus even rusten. Wij krijgen vandaag tussen 10 en 13.00 uur de vloermensen, dus even huisarrest, niet erg, het is koud en regenachtig.
    Gisteren de verjaardag van Maeve gevierd met een etentje in de 'Oude Keuken' heel gezellig. Ga nu ontbijten en straks op de fiets het een en ander in huis halen. Ja ons leven is minder avontuurlijk dan dat van jullie. Hebben P en I het goed op Vlieland? Liefs
  2. Nellie:
    3 augustus 2016
    Om 10.00 de vloermensen present. Dus vandaag krijgt P zijn nieuwe vloer.