Mooi grijs

30 juli 2016 - Islares, Spanje

Volgens Inez was vandaag een van de hoogtepunten. Hoewel we de eerste uren na vertrek mist en regen hadden was het een prachtige tocht. Langs de hoge kust, deels door het land met zoveel fruitbomen (helaas alle nog niet rijp) en nu weer bij Islares uitgekomen aan zee. Tot onze verassing 30,3 km gelopen! Mijn hoogtepunt van de dag was het vliegend hert dat ik onderweg zag lopen, wat een prachtig beest! Daarna huppelde er nog een babykikkertje achteraan (net kikkervisje af)
We voelen ons een beetje op een speurtocht voor volwassenen. Overal gele pijlen op elke hoek en langs de straat, je kunt gewoon niet mis lopen haha.
Vandaag het Duitse woord voor speurtocht geleerd: Schnitzel Jagd haha leuk hè?
Nu zo kleren wassen (nog nooit zo vies geroken als vandaag geloof ik) en dan op naar de bar voor een welverdiend wijntje met toebehoren

1. Nellie:
    30 juli 2016
    Wat is het toch leuk om jullie reisverhalen te lezen. Ik geniet met jullie mee.hier ook mooi weer. Heerlijk voor Sam en familie. Morgen samen eten bij Lijne.
  2. Nellie:
    30 juli 2016
    Fijn dit verslag, ik zou graag een stukje mee lopen. We blijven jullie volgen. Wel op tijd een rustdag nemen om blaren geen kans te geven. Arie.
  3. Chantal:
    31 juli 2016
    Hahaha Schnitzel Jagd vliegend hert en babykikkertje, ik ben in mythisch reisverhaal beland! Leuk om jullie te volgen op deze bijzondere tocht. Heb mooie herinneringen aan die prachtige noord-kust en Galicië, er staat jullie nog heel veel moois te wachten! Dapper hoor, te voet... En wat een boel kilometers per dag! XXChantal