Relaxen by Pool & Sunset

28 februari 2017 - South Plympton, Australië

Vandaag een bloedje hete dag. Het klom al snel naar 36 graden! In de schaduw dus en de airco aan.
Na de koffie en wat boodschappen bij Cole (op de fiets ) al weer zo oververhit dat er niets anders op zat dan naar het zwembad te gaan. Maru ging gezellig mee. De Greppel van Koch had ze al uit, dus nu het 2e boek begonnen dat ik mee had.
In het zwembad was het erg rustig. We hadden een plek onder het zeil. Irthe natuurlijk wel in de zon, de -bijna- 50+ -ers in de schaduw.
Af en toe een verkoelende dip en dan hou je het wel vol...
Maru moest na 1,5 uur naar Lila voor een bezoek aan de darmspecialist. Wij bleven nog wat maar ook niet lang want zelfs onder het zeil kon ik de hitte niet meer verdragen.
Thuis een koude doche en echt even afkoelen. Natte doeken in mn nek en rug en toen kwam ik een beetje bij. Aandachtspuntje voor de komende dagen.

Irthe en ik bedachten dat we Boer zoekt Vrouw nog niet hadden gekeken!! Hoogste tijd dus voor uitzending gemist.
Maar na de maagdelijke meisjes van boer Henk uit Frankrijk moest hij echt op pauze. Willy had een leuk plan;

Savonds om 6 namen hij en Maru ons mee naar 'Henley's square' voor een hapje en drankje onder het genot van een waanzinnig mooie zonsondergang. Nou je ziet de foto's wel.
Het is echt onwerkelijk om in dit weer te zitten maar we genieten volop!!

Met zulke foto hoef je toch niets meer toe te voegen??
En nog maar niet te spreken over de komende dagen; Maru heeft ons volledig volgeboekt met top activiteiten hier. Wij volgen gehoorzaam... heel saai hihi!!

Je ziet ook n foto van mij onder dikke dekens. Die heeft Irthe stiekem genomen. Heel gemeen. Maar savonds zet irthe de ventilator op hoog (en dus kou) om de muggen weg te houden. Ze wordt nl behoorlijk gestoken. Ik word dan dus echt een totaal ijsklompje in bed. Enige optie: een extra dekbed. Nu lig ik dan weer vaak zwetend in bed... Nou ja... dat zijn hier zo de enige problemen die we hebben... zwaar leven hè?

Weltrusten maar, deze princes onder de erwt kruipt er weer vroeg in vanavond xxx

1. Nellie:
    28 februari 2017
    Ja een zwaar leven, moeilijk moeilijk. Die hitte daar, ik zou flauwvallen in die hitte, je beschrijft het zo dat ik het er haast benauwd van kreeg. Hier hadden we nog even hagel.
    Vandaag Jess meegemaakt en volgens mij doet ze haar best; ze was flink in de weer met poezen borstelen, stofzuigen enz.
    Ik ga morgen voor de kuur naar het ziekenhuis. Ben benieuwd. Arie isook nog een dag ziek geweest, afgelopen zondag. Hij had de dag ervoor repaircafe en kreeg een lunch erwtensoep en broodje zalm. Daar is hij vermoedelijk ziek van geworden.
    Ik hoop dat het wat beter gaat met Lilla. Als je haar nog ziet doe haar vooral de groeten en anders via Maru.
    Nou ik ben benieuwd wat voor programma Maru voor jullie bedacht heeft. Ik zag dat het wel wat minder warm wordt, dat lijkt me fijn.
    Wij hebben ook boerzoektvrouw gekeken maar ik miste wel jullie commentaar. Volgende keer kijken we weer samen dat is voor mij echt entertainment .
    Nou geniet nog een volle week, de groeten voor iedereen.
    Zoen Nellie.
  2. Maartje:
    28 februari 2017
    Lieve Nel! Veel succes met de kuur. Als ze goed prikken moet dat n eitje worden denk ik. Tenminste vergeleken met de vorige?
    Hebben jullie al ideeën over een datum voor Valencia?

Wat naar dat Aar zo ziek was! Ja dat eten hè? Het is toch wel apart dat het bij n andere plek zo vaak mis is. Hoop dat ie snel opknapt!
    Irthe heeft haar rondje met Moz al weer gemaakt. En vond vanochtend haar eerste ei bij de kippen. Kwam hem helemaal showen haha.
    Ja wij kijken vanmiddag het 2e deel boer zoekt vrouw. Samen kijken is natuurlijk veel leuker ja haha!!
    Nou veel liefs. Wij gaan zo een ochtend duik nemen voor de hitte inzet. Moz mag mee
    Liefs van ons allemaal! Ook voor Aar!
    Xxx
  3. Nellie:
    1 maart 2017
    Ik hoop wel dat je OP de erwt ligt en niet ERONDER.
    De prinses onder de erwt heeft een ZWAAR leven.
    Nellie
  4. Cathelijne:
    1 maart 2017
    Wowwwww!!!!! Mooi zeg, jaloersmakende foto's!!!! En die Willy pronken met 3 mooie dames aan zijn zij :)
    Zal behoorlijk acclimatiseren zijn inderdaad, zo uit de gure winter in de hitte.
    Nou, blijf maar veel foto's maken, dan heb ik ook nog een beetje een vakantiegevoel ;)

Liefs C