Langs de Traun

22 juli 2020 - Laakirchen, Oostenrijk

Vandaag een tweede wat eenvoudiger dag. Thomas heeft nog steeds flinke spierpijn. Ik wonderbaarlijk genoeg niet. Zo'n 12 km gelopen langs de Traun, de rivier die vanuit de Traunsee hier van Gmunden naar o.a. Laarkirchen stroomt. Heel schaduwrijk door het bos en af en toe een open weg en wat zon. Wel fijn want het was erg warm. Ik heb mijn andere, echte hoge bergschoenen, uitgeprobeerd. Niet zo goed als mijn nieuwe lagere want ik ging er enorm in zweten. vast de Goretex. En in Italië zal het nog veel heter zijn.

Onderweg een hazelworm (helaas net doodgereden door waarschijnlijk een fietser), een zanglijster en een prachtige oranje vlinder gezien, ik zoek zo de naam op ... De Grote Parelmoervlinder!

Vrijdag ochtend vertrekken we naar Florence. Erg veel zin in. Nu de laatste boodschappen gedaan voor onze licht-gewicht reis. We zijn super uitgerust!

Je kunt bij de foto's verder klikken hoor! Ik zie er telkens maar 4 maar als je op een foto klikt staat rechts ervan een pijltje en dan kun je dus alle bekijken. Dit keer wel zo'n 10 foto's