Laatste dag Pep en Moos

24 februari 2017 - South Plympton, Australië

Omdat de jongens morgen vroeg door reizen naar Sydney en Bali maken we er nog een gezellig dagje van. Irthe en ik zijn vroeg op vanwege de jadleg en doen boodschappen bij de supermarkt. Na een ontbijt en koffie gaan we met de tram de stad in. We lopen door de winkelstraat met veel muzikanten. Heel gezellig. We kopen cadeautjes voor Maru en gaan dan naar de National Gallery. Wat zijn we verwend met onze Hollandse Meesters beseffen we! Toch ook hele aparte stukken waar je ogen van gaan tollen en een film met performance art met Kate Blachett in de hoofdrol. Zo heftig dat eerst Moos, daarna Irthe en uiteindelijk ik ook wel moet weglopen. Pepijn is de die-hard maar is sociaal en gaat samen met mij weg.
Dan op naar Central Market om inkopen te doen voor ons Italiaanse feest maal. Ieder maakt een gang en we vinden mooie zonnebloemen.

Na een late lunch thuis op naar het strand. Nu ga ik ook mee! Het waait flink. Ik maak een lekkere strandwadeling, de jongens liggen in zee en Irthe op het strand. Als na een poosje de wolken voor de zo'n drijven verplaatsen we ons naar het terras voor een biertje. Erg fijn en leuk die gesprekken met het jonge volk.

Thuis gekomen de keuken in. Iedereen heeft een taak. We eten heerlijk. Wilt is er helaas niet bij want met vrienden de stad in. Vaste prik op vrijdag avond.

Nu maken de kids zich klaar voor een avondje in de stad. Ik blijf lekker achter met Maru en we gaan kijken hoe we de komende dagen gaan invullen...

1. Nellie:
    24 februari 2017
    Opgewekte berichten en wat een activiteit!
    Straks rust in de tent als de jongens naar Sydney gaan. Is Irthe niet verbrand van de hete Australische zon? Wij hebben net een nieuwe fiets voor de kleine Ari uitgezocht. Vanavond eten we we met C, B A EN J kin de Oude Keuken om mijn goede uitslag te vieren. Hier prachtig zonnig weer en de storm is voorbij.
    Liefs, Nellie
  2. Arie:
    24 februari 2017
    Jullie zijn lekker bezig zeg!! Leuk om de beelden van Adelaide centrum en Glenelg te zien en de plekken te herkennen. Zijn we er toch een beetje bij. Op het zoldertje ben ik de reizen die Nellie en ik we naar Austalie hebben gemaakt aan het ordenen. Dus voor mij ook een Australie week. En dat in een hele goeie stemming want het positieve bericht van het ziekenhuis werkt nog steeds door.
    Gisteren met mijn huiduitslag bij de dokter geweest zoals beloofd. Deels ouderdomsvlekken deels onschuldige plekken. Over een maand wordt een en ander weggehaald.
    Veel plezier nog daar bij Maru en Willy.
  3. Maartje:
    Top Aar! Goed bezig!!
  4. Maartje:
    24 februari 2017
    Fijn Nel, ja lekker blijven vieren xxx
  5. Cathelijne:
    25 februari 2017
    Irthe, ben je al bruin???? :)
  6. Maartje:
    25 februari 2017
    Hihi nou Irthe moet nog even geduld hebben. We zijn tot nu toe niet veel op het strand geweest. Maar vandaag weinig wind dus wie weet ;-)