Aankomst en dagje Adelaide

23 februari 2017 - South Plympton, Australië

Na een erg rustige reis (veel ruimte om ieder n eigen rij stoelen te bezetten) en heerlijke maaltijden komen we aan in Adelaide. Irthe heeft wel 9 uur geslapen. Ik hooguit 4 maar voel me prima. Bij de uitgang staat opeens Pep voor ons. Super gezonde kleur en vrolijke kop! Even tijd voor een knuffel na zo lang! Hij loopt met ons naar de plek waar Maru zo komt voor rijden.
En daar komt ze na 5 minuten ook. Wat zijn we toch geluk vogels. Thuis een sapje of kop thee en heerlijk op de bank onder de pergola. Even bijkleuren.
Om kwart v 12 savonds nog even facetimen met Thomas en dan na een verfrissende douche in bed.
Nu net terug van een ochtend sightseeing met de jongens, naar het museum en de markt.
Nu gaat t volkje naar het strand. Ik blijf lekker even achter. Op de bank met een boek... of n siësta

1. Nellie:
    23 februari 2017
    Leuk ,dank voor je verslagje. Geen vermoeiende reis zo te horen en meteen de koe bij de horens gevat, hup naar het museum . Hier storm en regen, Westerstorm! Dagje binnen. Ik voel me steeds fitter, even geen kuur.
    Liefs Nellie