Meeting & Brighton beach

27 februari 2017 - Brighton, Australië

Vanochtend ging de wekker op tijd. Alles lag klaar voor mijn meeting met Tim Sexton, de CEO en artistiek directeur van de Adelaide Opera alhier. Nog net voor vertrek vanuit NL schreef hij me op mijn verzoek om met hem re kunnen komen praten. Heel gaaf.
Nog even kort voor vertrek facetimen met Thomas voor het laatste nieuwste daarna in de tram naar de Gallery waar ik hem bij de coffee corner zou ontmoeten.
Dec tram kwam pas laat en reed toen ook nog eens heel erg traag.. ik kreeg de zenuwen. Ik wilde die man echt niet laten wachten!
Gelukkig kwam hij zelf te laat Poeh! Dat was n opluchting.
We hebben bijna een uur gepraat. Omdat zijn eigen moeder net dementerende was, was hij extreem geïnteresseerd in mijn Meezing project. Hij zou graag zien als ik in juli terugkom dat ik een train-de-trainer geef aan potentiële zangers uit zijn koor die dit werk hier kunnen gaan doen. Dat lijkt mij een fantastisch idee! Kom ik hier gaven toe langs voor bijscholing... no worrys.
Verder natuurlijk ook over Operameesters én de OperaCompass gesproken. Ik had mijn prototypes mee en hij zag wel een goede kans ze in te zetten.
We namen na een uur afscheid met mijn belofte hem een ENG versie van mijn dementie project te sturen en ook een versie van Operameesters.
Het lijkt zomaar een mooie kans hier!

Op wolkjes ging ik naar huis. Moest echt even landen...

Even lunchen dan maar. Irthe had nog niets gehoord van de dieren kliniek dus dat blijft een actie punt. Wel heeft ze al een klusje van Maru: dieren verzorgen: eten geven, Mozzie uitlaten, kippen en katten. Een uurtje werk per dag. Ideaal en n mooi begin!

Na de lunch in de auto, langs de Rembrandt Court (NL verzorgings tehuis) om mijn muziek map met kaartje af te leveren bij Annelies. Hopend op nog een afspraak deze week. .. tja als de opera hier wil faciliteren. ..

En door naar Brighton Beach. Ik heb zowaar een duik genomen met Irthe. Daarna opdrogen en Irthe even lekker zonnen. Ik met Maru onder de pier in de schaduw. Maru was al begonnen met het vertalen van mijn pdf. Lekker snelle actie!!
Toen een smoothie op het terras, een wandeling over de boulevard, een wit lokaal droog wijntje bij het hotel... het leven is hier echt slecht hoor!!

Nu ons bedje in. Ik heb een strak gezicht van de zon en de wind. Maar we smeren met factor 50 en 30. Toch zie je bij Irthe al een tintje bruiner verschijnen