Winery tour & visit Ronny

4 maart 2017 - South Plympton, Australië

Om half 10 de auto in voor een Wine yard tour. Heerlijk op ons gemak, met picknick mand met hapjes voor bij de wijn. Ondanks de zaterdag was het heel rustig en waren we soms zelfs de enige gasten!
Prachtige uitzichten, een witte kaketoe vogel gespot, cadeau voor Maru stiekem in de tas; boek over Wine Yard Dogs met prachtige foto's van de honden.
Een fles lekkere mousserende wijn voor Ronny als Dank voor haar vertaling (sexing up the dossier haha)
Van mijn Meezing concerten pdf.
Nu trouwens een nieuwe naam na gezamenlijk brainstormen :
BASE: Brain Awakening Singing Educatie (concert /training)
Leuk toch?
Bezoek bij Ronny was super gezrllig. Ze is altijd goed voor een flinke peptalk. We kregen n fles wijn mee als bedankje voor het logeren bij Pekelharing. Ook nog n kaartje voor jullie Aar&Nel . Zit in de koffer.

Morgen de laatste dag al weer. Brunchen en een Porch Session. ..
Nu lekker vroeg ons bedje in.

1. Nellie:
    4 maart 2017
    Hier staat de hutspot op, en heb ik de tijd voor een reactie . Ja Maart het zit er bijna op voor jou,maar wat heb je je tijd fantastisch benut. Veel van Australië ervaren, ontspanning en een stukje werk voor je business verzet. Dit moet je een heel bevredigend gevoel geven. BASE, goed bedacht en leuk die afkorting. Vind je het niet moeilijk om weg te gaan en hoe zal Irthe dit ervaren? Volgens mij vindt ze het heerlijk dat jij er bij bent. Heeft ze al uitzicht op iets blijvends en blijft ze bij Maru? Weer even een flinke overgang om hier te zijn, zo uit de warmte van Australië , al leek het mij soms wel niet om uit te houden zo heet. Maar misschien went het ook? De nieuwe kuur, zgn milde kuur valt me een beetje tegen. Toch erg oppassen met eten. Suiker en vet verdraag ik niet goed, maar er blijft genoeg over.
    Wat mooi en lekker die winery tour. Arie en ik kunnen het ons nog goed herinneren dat we dat deden. Ik heb toen 10 flessen Shiras wijn gekocht zonder op de prijs letten, ik geloof dat ze €25 per stuk waren. Maakt het uit. En nu drink ik geen druppel meer. Ik ga eens even kijken of de hutspot gaar is en Arie heeft er een heerlijk stuk tonijn bij gekocht.
    Wat is nu die Porck Session? Dat horen we nog.
    Veel liefs dikke zoenen voor iedereen,
    Nellie
  2. Maartje:
    4 maart 2017
    Lieve Nel, wat jammer dat die 'lichte' kuur tegenvalt. Bah! Nou maar eens laten bezinken wat je nu verder wil dan.
    Hutspot... ja ik kom dinsdag terug in een andere wereld. Ook weer zin hoor, hoewel het hier erg gezellig is met Maru en Irt. Irthe gaat zich wel v redden. Maak ik me helemaal geen zorgen over. Ze heeft het goed met Maru. Er zijn verschillende dingen voor werk in de pen zeg maar. Nog even wachten op resultaat. De Aussie s doen het relaxed.
    En ik ga thuis weer verder met al mn plannen en da van het weekend weer naar Thomas. Die heeft me erg gemist zegt ie. Tja ik had hier niet echt tijd om m te missen met al die afleiding haha.
    Zet m op met die kut kuur!!! & Veel liefs van ons allemaal hier!!! Xxx