image

23 augustus 2016 - O Pedrouzo, Spanje

image

Deze foto werd gemaakt op 23 augustus 2016 in O Pedrouzo, Spanje met een Samsung SM-N9005.

1. Nellie:
    23 augustus 2016
    Gisteren een poging gedaan om te reageren, maar toen mijn bericht half klaar was verdween het. Nu blijkt is ook de eerste helft niet aangekomen.
    Het einde voor jullie is in zicht. Net als bij de Tour de France wordt het laatste deel door veel reclame begeleid. De massaliteit van dit deel van de tocht hoort er ook bij, maar is natuurlijk niet leuk. Door de verhalen die je hebt geschreven haal je de sfeer van het eerste deel makkelijk terug.
    Ook wij naderen het einde van onze reis. Vandaag 40 km gefietst door het Drentse land en het ziet er hier nog heel oorspronkelijk uit. Drie keer een koppeltje ooievaars gezien. In de lucht zijn het fantastische zwevers. De temperatuur begint op te lopen, maar hart en bloedvaten houden zich goed. Morgen een laatste fietstocht. Vroeg op want het wordt 30oC. We denken geen WakuWaku nodig te hebben.
    Een mooi feest om op Thomas' verjaardag in Santiago te zijn.
    Al vast gefeliciteerd. Arie.
  2. Maartje:
    23 augustus 2016
    Lieve Aar, haha prachtig je life verslag ! lijkt me een mooie uitdaging :-) ik hoop met veel leuke plekjes voor pauze onderweg. 30 km op de fiets lijkt me reuze relaxed!