image

4 augustus 2016 - Comillas, Spanje

Dit lijkt wel plastic… welke boom is dit?

image

Deze foto werd gemaakt op 4 augustus 2016 in Comillas, Spanje met een Samsung SM-N9005.

1. Nellie:
    4 augustus 2016
    Prachtig hè zo'n met stenen opgebouwde schuur en dan die vijgenboom er tegenaan gefotografeerd. Elke dag toch weer genieten van de schoonheid van de natuur. Hoop dat jullie niet buiten hoeven te slapen en anders maar in een hotel. Vandaag een röntgjenfoto van de longen laten maken om duidelijkheid te krijgen waar mijn benauwdheid vandaan komt. Morgen uitslag, je krijgt het te horen omdat je er om gevraagd hebt.veel liefs, Nellie
  2. Maartje:
    4 augustus 2016
    Super! Hoop dat je idd meer duidelijkheid krijgt. Wij hebben een kleine albergo gevonden met 6 pers kamer. Voormalige gevangenis haha. Komende 2 dagen al geboekt voor de nachten ivm de drukte van het weekend. Thomas is helemaal opgelucht. Net een heerlijk diner achter de rug met rioga ter begeleiding mmmm zullen wij lekker slapen vannacht! Succes morgen!! Xm&T
  3. Nellie:
    4 augustus 2016
    Is die bloem de frangiepane?
  4. Maartje:
    4 augustus 2016
    Echt geen idee? Ze leken wel van plastic zo perfect... Is dus een boom. Die bloemen ware zo groot als n hand die je uitspreidt