Wandel team compleet

26 maart 2022 - Lagos, Portugal

Gisteren na een heerlijke siësta kwamen een voor een de andere dames aan, eerst klopte Dagmara aan onze deur, zij maakt voor het eerst een wandelreis met Jnez maar loopt heel veel in haar eentje. Later appte Sonja dat ze aangekomen was. Sonja gaat al voor de 5e keer met Jnez op pad.
we besloten samen te gaan eten. Weer bij onze favoriete Italiaanse familie uit Puglia.
Gisteren vroeg ik aan de zoon waar de naam vandaan kwam: Scartuccio. Het was zijn bijnaam! Zo noemde iedereen, familie en vrienden hem zijn hele jeugd. Het betekend zoiets als ‘mager stokje’.

ik nam een pizza met pistache pesto en burrata mmmm! Die had Maru gisteren.
vandaag geen voor én nagerechten en maar 1 glas Primitivo wijn…

het was erg gezellig met alle verhalen waar iedereen vandaan komt en waar iedereen mee bezig is. Om kwart over 8 ging bij Maru en mij wel het lampje uit en gingen we weer richting hotel.
Dagmara en Sonja lopen nog even een rondje om naar de zee.

nu om 7.15 uur staan we helemaal klaar om op stap te gaan naar Luz, daar start vandaag onze eerste wandeldag!!
straks lopen we naar het busstation en nemen bus of anders taxi die kant op.

1. Cathelijne:
    26 maart 2022
    Wat leuk, cluppie kompleet! Ben heel benieuwd waarlangs jullie gaan lopen, nu gaat de vakantie echt beginnen!
    Arm mager stokje 😂
  2. Clazien van Ingen:
    26 maart 2022
    Hoe komen jullie aan die 2 vriendinnen ?
    Succes met jullie tocht,hopelijk is het droog en hebben jullie geen last van saharazand!!!!
    Liefs,Clazien
  3. Maartje:
    26 maart 2022
    Hallo Clazien! Die andere twee zijn de andere ‘deelnemers’ van de reis. De tocht wordt door mijn vriendin Inez geleid, dus heerlijk verstand op nul!!
  4. Maartje:
    29 maart 2022
    Dit is een georganiseerde reis en er zijn nog twee andere dames mee. Mijn vriendin Inez is de organisator en reisleidster😃