Firenze!

25 juli 2020 - Florence, Italië

Na een lange treinreis aangekomen in Florence. We moesten 5 keer overstappen en toch stipt op tijd aangekomen, bijzonder. Vanaf Bologna bijna alleen maar tunnel dus niet heel erg veel van het Italiaanse landschap kunnen zien nog.
Heerlijk om de taal weer te horen, we hadden een dame die bijna 2 uur lang aan de telefoon zat in onze buurt haha ik heb me geen moment gestoord en al die prachtige woorden opgeslurpt 😀
managgia! Ma certo! Non ti preoccupar en ga zo door ❤️❤️❤️

de Italianen zijn erg precies met voorzorgsmaatregelen. We kregen zelfs een hygiëne pakket uitgedeeld in de trein!

Aangekomen in Firenze stond daar Camilla en Paul ons al op te wachten. We hebben eerst voor haar gezongen: lang zal ze leven!! en toen namen we de bus naar de villa.
al hier en daar een stukje Florence langs zien komen.
De villa is een mooi ruim huis en zooo lief dat we hier mogen zijn, weg van de drukte. Hoewel, volgens hun beide is de stad leeg... we gaan het vandaag ontdekken en haar tracteren want ze was dus jarig!