Aankomst Lagos

24 maart 2022 - Lagos, Portugal

Ik lig op mijn kleine bed (zie maten op de foto) in onze guesthouse. We hebben gelukkig een extra deken gekregen want het is hier volgend mij kouder dan in NL!
we hebben heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant met een Pugliese familie in de keuken. Mensen uit Bari die in 2019 hun restaurant hier opende en na 2 maanden de deuren konden sluiten vanwege de lock-down. Nu net weer open en wij zaten privé in de voor Corona aangebouwde kamer, helemaal top! Ik kon heerlijk mijn Italiaans weer ophalen, want met Portugees ben ik nog niet zo up to date…

we zijn al weer vanaf vanmorgen 4 op dus liggen nu om kwart voor 8 al op bed. Het is welletjes na een hele stadstour over o.a. de indrukwekkende begraafplaats hier tegenover ons guesthouse en langs de boulevard over het strand en weer terug. Wel heel mooi hoor die rotsformaties bij de kust!

Voor ontbijt muesli repen en pruimen ingeslagen want de kamer is zonder ontbijt. We zoeken morgen een bistro voor een lekkere kop koffie.

tot morgen, dit lontje is op!