In 4x naar Bolzano

8 augustus 2020 - Bolzano, Italië

Vandaag was een lange reis dag. Van 10.10uur tot 20.25 onderweg! Door Alice van L‘oregano afgezet bij de bushalte in Varese-Ligurie voor de bus naar Sestre Levante. Een weg met enorme bochten en zo smal! Af en toe niet te begrijpen hoe er de mensen hier de weg op durven! Gelukkig rijdt onze buschauffeur heel rustig en beheerst.
In het dorp komen we Emanuele nog tegen. Wat was het toch fijn bij hun, echt een hoogtepunt van de vakantie!
Eerst Sestre Levante ontdekken. We zien op Internet dat juist de beste olijf boer van de omgeving op de markt staat. Meteen er op af en een 2 liter blik gescoord!! Ik sjouw het met liefde mee naar Nederland want met de lekkerste olie smaakt alles beter!!

Wat volgt is een lange treinreis. Wel met mooie vergezichten. Maar als je uit de ongerepte natuur komt en totale stilte is het wel even een shock deze reis.
We zijn nu in Bolzano aangekomen en ben ook totaal uitgeput van de Reis. Vroeg naar bed dus. Morgen onderweg naar Gmunden.